Právě otevřené kurzy
VZDÁLENÉ VEDENÍ OBCHODNÍ SCHŮZKY
Nově nastupující trend vzdáleného prodeje a vedení obchodních schůzek je v současné době nejvíce aktuální nejen pro obchodníky. Proč se nebát on-line jednání, jaké má výhody a naopak na co si dát pozor? Na kurzu se naučíte, jak vzdálenou schůzku dojednávat, jak pracovat s klientem během schůzky, na co si dát technicky pozor a v neposlední řadě, jak řídit klienta i bez pravidelného osobního kontaktu.
Obsah kurzu
· Jak si domluvit online setkání – kdy si schůzku domlouvat, jak a na co nezapomenout při domluvě s klientem
· Jaké platformy můžeme pro online schůzku využít?
· Jak se připravit před online schůzkou - jaké materiály, tipy a triky, co je možné v online prostředí využít
· Jak vést obchodní jednání – technické zabezpečení, jak postupovat, když klient není technicky zdatný, dohoda o pravidlech online komunikace
· Jak zachovat v online jednání interaktivitu? Delegování - rozdělte úkoly na „prvočísla“, dávkujte je, pravidelně komunikujte, posilněte sebereflexi a sebekontrolu, využijte sílu „sociální kontroly“ týmu.
· After care - co poslat klientovi po schůzce a jakou formou, jak stimulovat klienta k "akci"
Organizace kurzu
Délka?
1 denní trénink v čase 9:00 - 16:00
Kde?
Smarter Training&Consulting, Vilová 8, 100 00 Praha 10.
Jak to bude probíhat?
Trénink je možné realizovat online i prezenční formou. Bude upřesněno 2 týdny před konáním.
Za kolik?
5 600 Kč + DPH
Pro koho?
Pro všechny, kteří potřebují zůstávat v pravidelném kontaktu s klientem i ve chvílích, kdy se s ním nemohou sejít osobně.
Mám zájem
Seznam kurzů