Public courses

duben | 1  day | 5.600 CZK without VAT

VZDÁLENÉ VEDENÍ OBCHODNÍ SCHŮZKY


Nově nastupující trend vzdáleného prodeje a vedení obchodních schůzek je v současné době nejvíce aktuální nejen pro obchodníky. Proč se nebát on-line jednání, jaké má výhody a naopak na co si dát pozor? Na kurzu se naučíte, jak vzdálenou schůzku dojednávat, jak pracovat s klientem během schůzky, na co si dát technicky pozor a v neposlední řadě, jak řídit klienta i bez pravidelného osobního kontaktu. 


Obsah kurzu

· Jak si domluvit online setkání – kdy si schůzku domlouvat, jak a na co nezapomenout při domluvě s klientem

· Jaké platformy můžeme pro online schůzku využít?

· Jak se připravit před online schůzkou - jaké materiály, tipy a triky, co je možné v online prostředí využít

· Jak vést obchodní jednání – technické zabezpečení, jak postupovat, když klient není technicky zdatný, dohoda o pravidlech online komunikace

· Jak zachovat v online jednání interaktivitu?  Delegování - rozdělte úkoly na „prvočísla“, dávkujte je, pravidelně komunikujte, posilněte sebereflexi a sebekontrolu, využijte sílu „sociální kontroly“ týmu.

· After care - co poslat klientovi po schůzce a jakou formou, jak stimulovat klienta k "akci"
 

Organizace kurzu

Délka?

1 denní trénink v čase 9:00 - 16:00 

Kde?

Smarter Training&Consulting, Vilová 8, 100 00 Praha 10.

Jak to bude probíhat?

Trénink je možné realizovat online i prezenční formou. Bude upřesněno 2 týdny před konáním.

Za kolik?

5 600 Kč + DPH 

Pro koho?  

Pro všechny, kteří potřebují zůstávat v pravidelném kontaktu s klientem i ve chvílích, kdy se s ním nemohou sejít osobně. 


I am interested in
List of courses here