Public courses
REMOTE MANAGEMENT A HOME OFFICE
Je „home office“ blahodárným nebo naopak frustrujícím způsobem práce?
Záleží hlavně na tom, zda je vynucený nebo je výsledkem rozhodnutí pracovníka. Do budoucna lze počítat s tím, že „home office“ se stane běžným. Každý s ohledem na charakter své práce, potřeby a možnosti rozhodne o poměru práce ve firmě a doma.
Můžeme využít zkušenosti ze současného vynuceného „home office“ a „remote managementu“ a připravit se na budoucnost, která nebude návratem k tomu, co bylo?
Obsah kurzu
· Lesk a bída „home office“ – možnosti a omezení - pro koho je jako stvořený a komu nevyhovuje?
· 10 pravidel efektivní práce v „home office“ - jak si nastavit pracovní prostředí, jaký zvolit systém (organizaci) práce?
· „Remote (self)management“ – proč se hodí principy agilního leadershipu?
· Jak udržovat tým v aktivním režimu? Delegování - rozdělte úkoly na „prvočísla“, dávkujte je, pravidelně komunikujte, posilněte sebereflexi a sebekontrolu, využijte sílu „sociální kontroly“ týmu.
· Jak vést online komunikaci? Příprava, stanovení a dodržování pravidel.
· Jaké platformy jsou pro online jednání vhodné? Připravte si materiály (snímky, video, zvuková stopa, interaktivní testy, využití hlasování).
· Co a jak sdílet online? Jak udělat zápis z jednání a jak „nezaplevelit“ poštovní schránky kolegů, uživatelsky vstřícné psaní e-mailů.
Organizace kurzu
Délka?
1 denní trénink v čase 9:00 - 16:00
Kde?
Smarter Training&Consulting, Vilová 8, 100 0 Praha 10.
Jak to bude probíhat?
Trénink je možné realizovat online i prezenční formou. Bude upřesněno 2 týdny před konáním.
Za kolik?
5 600 Kč + DPH
Pro koho?
Pro vás osobně, pokud se chcete naučit efektivně řídit svou práci na home office. Pro manažery, kteří potřebují řídit své týmy vzdáleně, motivovat je k odpovědnosti a udržovat jejich výkonnost.
I am interested in
List of courses here